Müügi ja aktiivse teeninduse psühholoogia

0 из 5
Оценить
Доставка 7-14 рабочих дней
19,90 €
Обычная цена: 20,95 €
Наличие в магазинах
„Hästi praktiline müügiraamat, kus kõige keerulisemad psühholoogilised protsessid on tehtud „puust ja punaseks“. Samas on igas peatükis ka müügiprofi jaoks piisavalt sügavust. Vahelduseks saab teha teste ja analüüsida müügilugusid. Mõned näited eriti põnevatest teemadest, mida soovitan igal müügiinimesel või teenindajal lugeda: aja planeerimine müügis; negatiivsed stereotüübid müügis ja nende muutmine positiivseks; kliendi tüübid ja konkreetsed nõuanded, kuidas ühele või teisele tüübile läheneda. Müügijuht saab siit terve aasta jagu materjali, millega meeskonna nõupidamised elavamaks muuta ning teste, ülesandeid ja harjutusi firmasisesteks müügikoolitusteks.“
Aira Tammemäe, Äripäeva müügikonverentside programmijuht

Müük on lühiajaline intensiivne dialoog piiratud teemade üle. Astudes müügiterritooriumile, võtame endale kohustusi, ühtlasi saab teine pool endale õigusi. Tegutsemine on siin täis ootamatusi ja üllatusi mõlema poole jaoks, sest me teame üksteisest vähe ja iga dialoogi arendamise viis on ettearvamatu teise poole reaktsioonide osas. Raamatu eesmärk on aidata müügiinimesel oma töö läbi mõelda ning luua selgemad müügiprotsessi algoritmid. Ükski osapool ei seisa siin paigal: kliendid muutuvad teadlikumaks, kasutades käepäraseid interneti-võimalusi, kaup/teenus oma kiire elutsükliga läheb mitmekesisemaks ja nõuab meilt aina rohkem juurde- või ümberõppimist. Me ise läbime müügitöös mitmeid perioode, tõusu ja languse hetki, ahaa-elamusi. See raamat ongi vahend, mis aitab meil veel-kord üle vaadata kõik müügitöö üksikelemendid ja kui üks või teine lõik on kasulik, on täitnud raamat oma eesmärgi.

Доставка 7-14 рабочих дней
19,90 €
Обычная цена: 20,95 €
Наличие в магазинах