Strateegia käsiraamat

0 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Raamatu esimene osa keskendub äriüksuse strateegiale ning on tee-ise-tüüpi käsiraamat, aidates sammhaaval luua just enda äriühingule sobiv strateegia. Teine osa keskendub korporatiivstrateegiale. Just selle osa kirjutas autor täies mahus uuesti, muutes eelnevalt märkimisväärselt oma arusaamu korporatiivstrateegiast.
Kui kaks esimest on praktikas koheselt rakendatavad, siis raamatu kolmas osa koosneb lühiesseedest strateegiliste mõtlejate teemal. Need on inimesed, kellelt on autori arvates kõige enam õppida. Neljas osa koosneb samuti esseedest, käsitledes strateegilisi kontseptsioone, tööriistu ja tehnikaid. See on kokkuvõte märksõnadest ja meetoditest, mida strateegia formuleerimisel kasutatakse. Raamatu viies osa vaatleb strateegilisi muutusi 21. sajandil, keskendudes kasvava tulu, võrgu ja neti mõjudele.
Toode on läbimüüdud!