Elu nagu õudusfilmis

0 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Paul Wheeleri mõrvalool on kõik eeldused saada kassahitiks: mängus on perekonnasisene rivaalitsemine, tohutu rikkus ja prominentne mees, kes sureb oma kauni armukese käte vahel. See juhtum teeks Derek Mitchellist veel suurema staari. Kui Wheelerid paluvad tal kaitsta Creightonit onu mõrva asjus juba enne, kui noormeest on milleski süüdistatud, asub advokaat õhinal asja kallale.

Aga Derek avastab peagi, et Julie ei kohku Pauli mõrvari karistamise nimel tagasi millegi ees. Nii kannab naine hoolt, et Derek ei saaks Creightonit kaitsta. Maruvihane Derek avastab, et tema käed on seotud nõnda, et tal ei tule hüvasti jätta üksnes juhtumiga, vaid tõenäoliselt kogu oma karjääriga.

Creightonil on raudkindel alibi, kuid Julie on sellest hoolimata veendunud, et just tema vastutab Pauli surma eest. Mõrvauurijatel seevastu on hoopis teistsugune teooria. Mitme valega vahele jäänud ja Dereki ees saladusi hoidvat Juliet kahtlustatakse selles, et ta süüdistab Creightonit, varjamaks oma kuritegu. Kuigi Derek arvab, et teda on taas haledalt tüssatud, põleb ta Juliele ja tema kadunud armsamale mõeldes armukadedusest.

Ent mida rohkem Derek saab teada Creightoni ja tema hämarama poole kohta, seda rohkem hakkab ta noormehe süütuses kahtlema.

Tõde teab vaid mõrvar, elukutseline kurjategija, kes peidab end ühes armetus motellis valenime all.
Kell tiksub aega šokeeriva lõpu poole ning Derek ja Julie püüavad välja uurida, kas Creightoni armastus filmimõrvade vastu ikka on pelgalt rikutud noormehe veider hobi. Kas ta on hakanud filmimaailma verisemaid stseene taaslavastama? Ja kui on, siis kes on tema tahtmatud kõrvalosatäitjad?

See ei selgu enne viimast õudusfilmistseeni.

See uus, erutav, hingetukstegevalt põnev ja jahmatavaid keerdkäike täis romaan pärineb “suurepärase jutuvestja” (USA Today) Sandra Browni sulest ning hoiab teid kahtlemata nagu tulistel sütel.
Toode on läbimüüdud!