Kõnearendusmängud

Kogumik sisaldab mänge, mis on koostatud töötades logopeedi ja eripedagoogina lasteaias. Autor pakub välja mängulisi võtteid, vahendeid ja õppemänge erinevate tajuliikide (optilisruumiline taju, hääliku- ja foneemitaju jne) arendamiseks, mis toetavad sõnavara omandamist. Mängude eesmärgiks on sõnade mõistmine, nende mitmetähenduslikkusest arusaamine, sõnade aktiivne kasutamine lapse iseseisvas kõnes. Enamik õppemänge on seotud lapse praktilise tegevusega (vaata, otsi üles, peida, katsu jne), mida saadab kõne. Kõikide õppemängude juhendites on püstitatud kõnearenduslikud eesmärgid sõnavara rikastamiseks, kuid on lisatud ka võimalused sama mängu kasutamiseks teistel kõnearenduslikel eesmärkidel.

Lisaks mängukirjeldustele on käsiraamatus pildimaterjali ja valmismänge, mida õpetajad ja lapsevanemad saavad kasutada lapse arndamiseks.
Product is not available
  • Product code: 0711204
  • Barcode: 9789949441204
  • Added: May 22, 2008
  • Author: Hille Karu, Ly Laane
  • Publishing company: Atlex
  • Year of publication: 2008
  • Book format: Paberback
  • Pages: 316
  • Size: 210x300

Last comments

Average rating missing (0 total voters)
5 stars 0
4 stars 0
3 stars 0
2 stars 0
1 star 0
Share your thoughts with other customers
Adding to Cart...
Adding to Wishlist...
Close
This is a required field.
Please enter 2 or more characters.
This is a required field.
Please enter 2 or more characters.
First name is not valid.
This is not an email address.
Email address is required.
This email is already registered.
This is not an email address.
This is a required field.
This is a required field.
This is a required field.
This is a required field.
Enter a valid password.
Please enter 6 or more characters.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
There is already an account with this personal/company code
Invalid Estonian personal code
This is a required field.
Birthday field is not valid.
Email, identification code or password is wrong.