Kriisijuhtimine

0 out of 5
Rate this
Product is sold out!
Mida sa teeksid, kui sinu parim töötaja homme töölt lahkuks? Mis siis, kui sinu kontorihoones oleks tulekahju ja sa ei pääseks mitu nädalat oma arvuti või kaustade juurde – või mis veel hullem, sa jääksid oma isiklikest kaustadest üldse ilma? Kas sa saaksid edasi töötada ja täita klientidele, müüjatele ja tarnijatele antud lubadusi?

Paljude meelest on kriisijuhtimine siseauditi ametnike, vastutavate töötajate ja suhtekorraldajate pärusmaa.
See on osaliselt tõsi – need inimesed saavad kõige paremini hakkama kriisidega, mis puudutavad toodete rikkumist, toiduainete saastumist või moonutatud kasumiaruannet. Ent ootamatuid sündmusi, mis võivad sinu osakonda või ettevõtet hävitavalt mõjutada, on teisigi. Näiteks ei suuda tarnija kohale toimetada äärmiselt olulist saadetist või muudab tähtsa meeskonnaliikme pikaajaline haigus keeruliseks või võimatuks vajaliku töö tegemise.

Kuid etteplaneerimise abil saad võimaliku katastroofi mõju leevendada, seda ennetada või mõnikord oma ettevõttele kriisist koguni kasu tuua.

Selles raamatus kirjeldatakse protsessi, mis aitab sul kriise efektiivselt juhtida, olgu sa siis firma või osakonna juhataja või meeskonna juht.
Product is sold out!