Suhteprobleemide lahendamine

Asjatundlikud lahendused igapäevastele probleemidele
0 out of 5
Rate this
Product is sold out!
Ärritunud sõnavahetus või jutuajamine on üks tööelu ebameeldivaid üllatusi – olgu siis ülemuse, kolleegi, töötaja või isegi kliendi või varustajaga. Me kipume sääraseid vestlusi vältima, nii nagu kipume vältima ka muid ebamugavusi. Keerulised suhted tekitavad negatiivseid tundeid, nagu masendus, pahameel ja viha. Sellistel hetkedel tunneme, et meie vajadused turvalisuse, mõistmise ja mõjuvõimu – teiste üle – järele ei ole rahuldatud. Mahasurutud vaenulikkus ja solvumine kurnavad, vähendavad meeskonna töö tulemuslikkust ja rikuvad suhteid kaastöötajatega.

Väärarusaamad ja konfliktid käivad inimestevahelise suhtlemise juurde. Sellised olukorrad annavad osapooltele võimalusele enda ja üksteise kohta rohkem teada saada ning ka välja selgitada, kuidas töö ühiselt tehtud saaks. Sõnavahetust on peaaegu alati võimalik lahendada ja selle käigus koguni suhet tugevdada. See võib tunduda rumala unistusena, ent me oleme siiski sotsiaalsed olendid. Me tahame omavahel hästi läbi saada, elada ja lasta teistel elada. Ja oma üllamatel hetkedel tahame isegi teisi aidata. Keeruliste suhete puntras hakkama saamine nõuab eneseteadlikkust ja oskusi. Ka julgust. Lahendusele – konfliktist leppimiseni – kaasaaitamine nõuab kogemusi.

"Suhteprobleemide lahendamisest“ saad teada, mis põhjustab suhteprobleeme ja kuidas kõrvaldada takistused, mis ei lase paljudel juhtidel neid probleeme lahendada. Sa õpid kasutama ka praktilisi võtteid, otsustamaks, millised konfliktid väärivad sinu tähelepanu, kuidas hinnata, mis tegelikult suhteprobleeme põhjustab ja kuidas säärases olukorras tihti lõkkele löövaid tundeid talitseda. Lisaks on kirjeldatud strateegiaid, mille abil lahendada konflikti põhjustanud probleeme ja kuidas omavahel lepitada töötajaid.
Product is sold out!