Apollo Klubi abi

  • Kuidas saan Apollo Klubi soodustusi kui mul ei ole e-posti aadressi?

    Apollo Klubi kingitused ja soodustused kajastuvad eeskätt Apollo kliendikontol, aga ilma toimiva e-maili aadressita pole võimalik neid kliendi meiliaadressile saata. Sellisel juhul kehtivad tavapärased kliendisoodustused kauplustes ja näete oma kingitusi kliendikontole sisse logides. Kui kliendi konto on loodud varem ilma e-posti aadressita aga isikukoodiga, siis palun andke enda e-posti aadressist teada info@apollo.ee ja teeme kontol vajalikud parandused.
  • Ei saa kontole sisse "antud isikukoodiga või meiliaadressiga konto on juba olemas"?

    Selline teade tekib juhul kui sisestatud emailiaadressi või isikukoodiga konto on Apollo üsteemis juba olemas. Lihtsaim lahendus on kirjutada info@apollo.ee ja teeme teie konto korda!
  • Mis saab siis, kui ma ei mäleta või ei kasuta oma vana e-maili aadressi?

    Kui konto küljes on vale e-maili aadress või ei mäleta milline on aadress, siis saame seda kontrollida ja vajadusel parandada. Kirjutage lihtsalt info@apollo.ee ja kehtivad kinkekaardid, ostud ja soodustused kantakse võimaluse korral uue kliendikonto külge. 
  • Kuidas näitan piletit või kinkekaarti kui mul ei ole nutitelefoni ega printerit?

    Esimene võimalus on ost sooritada otse e-poe (kino) keskkonnast ja kasutada kinkekaart või pilet ära seal. Kui seda ei soovita teha on järgmiseks valikuks avalikud internetipunktid ja printimiskeskused, kus saab koodi välja printida. Apollo printimise teenust kahjuks ei paku.
  • Kuidas ma kingiks saadud 5 € kinkekaardi kätte saan?

    Kinkekaart või kinkepilet ilmub teie kontole peale tingimuste täitumist. Näiteks kinopileti ost kajastub alles peale seansi toimumist ja lisaks kliendikontole tuleb teavitus ka e-kirjaga. Boonuseid ja kingitusi näeb ka oma kliendikontole sisse logides (kodulehel või mobiilirakenduses).
  • Kas kõiki tooteid, teenuseid saab osta kingiks saadud 5 € kinkekaardi eest?

    Kinkekaartide eest saab osta kõiki tooteid peale kinkekaartide.
  • Kas 5€ kinkekaarti on võimalik välja printida ja nii seda kasutada?

    Jah, kliendikontole saabunud kinkekaarte ja pileteid saab ka printida, jagada ja sõbrale saata. Printimiseks soovitame kinkekaardi eelnevalt salvestada ja alles siis printida (see võimaldab printeri seadetest mugavamalt väiksema formaadi valida)
  • Kas päev peale 5€ kinkekaardi aegumist saab seda veel kasutada?

    Kahjuks mitte. Kinkekaart või kinkepilet kaotab automaatselt kehtivuse kinkekaardil märgitud kuupäeva lõpus ja see kustub kliendikonto vaatest.
  • Kas APOLLO KLUBI boonuskaardiga saab osta kinekaarte?

    Kahjuks mitte. Kinkekaartide eest kinkekaarte osta ei saa.
  • Kui ostan 200 € eest tooteid, siis kas saan korraga 2 kinkekaarti või ühe?

    Iga 100€ täitumisel saab ühe kinkekaardi. 200€ täitumisel saab korraga 2 kinkeaarti jne. Kaardid saad ära kasutada kas eraldi või koos. Samuti on võimalik seda sõbraga jagada.
  • Kas Apollo Klubi 100 € boonusarvestusse lähevad ka ostetud kinkekaardid?

    Jah 100 € arvestusse läheb igasugune ost. Antud juhul ka kinkekaartide ost, aga mitte kinkekaartide kasutus või sellega tasumine.
  • Kas see 100 € kogumine 5€ kinkekaardi kingiks saamiseks on mingi tähtaja peale?

    Ei, kogumine on tähtajatu. Kohe kui 100 € täis saab, algab arvestus uue kinkekaardi saamiseks 0-st.
  • Kui mul on 3 x 5€ kinkekaarti, siis mis peab olema ostusumma nende kasutamiseks?

    Miinimum ostusumma, mil saab kasutada kingiks saadud 5 € kinkekaarti on 15 eurot. Korraga võib kasutada kasvõi kõik 3 kinkekaarti korraga.
  • Kas 5€ kinkekaarti saab kasutada ka keegi teine, kes ise seda kingituseks ei saanud?

    Jah, 5€ kinkekaarti võib edasi kinkida sõbraleja selleks on Apollo apis isegi jagamise funktsionaalsus. Kasutamise korral kaob see kinkekaart Apollo Klubi kontolt automaatselt ja teistkordselt seda kasutada ei õnnestu.
  • Kas nädalavahetusel saab e-maili peale kinkekaarte, kingitusi?

    Jah, kui summad/kogused kingi saamiseks täituvad, siis läheb kliendile automaatselt sellekohane informatsioon maili teel välja ja kajastub ka kliendikontol.
  • Kas pean kingituste saamiseks saama/lubama saata uudiskirju?

    Ei pea, klient peaks kontrollima oma e-maili õigsust ja meiliaadressi toimivust ja et Apollo teavitused ei läheks rämpsposti kataloogi. Vajadusel soovitame teha vastavad muudatused või parandused oma meilboxis.
  • Kui laps tuleb ja ütleb, et ema on klient, kas siis saab talle soodustust teha?

    Kahjuks päris nii ei saa. Küll saab, aga lapsevanem lapsele toote või pileti osta või tuleb lapsel enda konto luua.
  • Kas on vanusepiirang kliendiks registreerimisel?

    Vanusepiirangut ei ole, küll aga peab alaealisel lapsel olema kliendiks registreerimisel vanema kirjalik luba registreerimiseks.
  • Kui perel on ühine sissetulek, miks ei saa soodustust kasutada ühiselt?

    Apollo Klubi liige tuleb identifitseerida isikut tõendava dokumendi alusel. Apollo Klubi staatus ja saadavad kingitused on personaalsed, aga välja teenitud boonuseid, ostetuid pileteid saate sõprade või pereliikmetega loomulikult jagada.
  • Kui mul ei ole ID kaarti üldse või ei ole hetkel kaasas?

    Kliendi saab registreerida ka mõne muu isikut tõendava dokumendi alusel. Oluline on, et seal oleks isikukood, pilt ja nimi (autojuhiluba, õpilaspilet, pass, pensionitunnistus). Lihtsalt nime või pangakaardi alusel registreerida ja soodustusi ei anta, et tagada kliendikontode turvalisus.
  • Kas klient saab soodustust kui loeb isikukoodi ette?

    Kliendi tuvastamiseks ja konto turvalisuse tagamiseks on isikukoodiga pildiga dokumenti. Apollo e-poe keskkondadesse ja äppides on kasutajanimeks nii isikukood kui ka meiliaadress, seega saab soodustust ka ainult isikukoodiga.
  • Mida teha, kui klient annab oma dokumendi järjekorras järgmistele inimestele soodustuse saamiseks?

    Soodustuse saamiseks peab ostja olema dokumendil olev isik ja soodustused on personaalsed. Küll võib Apollo Klubi liige osta teistele inimestele oma soodustusega rohkem tooteid või jagada vabalt oma boonusvauchereid.
  • Kas saab aktiveerida kinkekaardi, lugedes klienditeenindajale koodi ette?

    Kahjuks ei saa, sest lugemisel võivad tekkida vead ja nii võib kasutatuks osutuda mõne teise kliendi boonus. Müüjal on vaja eeskätt pilti (QR-koodi), et tagada õige kinkekaardi koodi kasutamine. E-poes saab klient ise koodi sisestada.
  • Kas saan otse äpist kätte tasuta toote või kinkekaardi koodi?

    Jah, äpp on selleks loodud, et kuvada jooksvaid soodustusi, boonuseid ja kingitusi. Kõik kinkekaardid ja piletid on võimalik avada otse rakendusest. 
  • Kas jääb võimalus sisse logida isikukoodiga, Facebookiga või ID kaardiga?

    Jah. Kui kliendikonto on korras, siis saab sisse logida nii isikukoodiga kui meiliaadressiga. Facebooki konto ja ID kaardi logimiseks kinodes on vaja teha veel arendused.
  • Kas kingiks saadud kino kinkepiletite kehtivad ka kooligruppidele?

    Kingiks saadud kino kinkepiletid EI kehti eripakkumiste ja eriürituste puhul. Ehk kui grupp on saanud juba muud soodustust, siis ei laiene Apollo Klubi soodustus. Kui piletid ostetakse ilma soodustuseta, või tavasoodustuse piires, siis koodid kehtivad.
  • Kas ma saan Tallinna kinos teenitud tasuta kinopiletit kasutada ka Tartu või Pärnu Apollo Kinos ja vastupidi?

    Jah.
  • Kas mulle jääb alles võimalus vaadata, millistele filmidele olen eelnevalt pileteid ostnud?

    Jah. Apollo Kino ajal kogutud ajalugu on kättesaadav. Proovime tulevikus liita ka varasemate kinokülastuste ajaloo.

Blender

  • Kas tasuta joogi alla lähevad kõik joogid Blenderis?

    Jah, välja arvatud alkohoolsed joogid.
  • Kas ma saan ennast Blenderis kohapeal kliendiks registreerida?

    Jah, kliendiks saab registreerida kõikides Apollo keskkondades! Nii Blenderis e-kanalites, kui ka kinos ja kauplustes.
  • Kuidas ma enda kliendiks olemist tõestan?

    Isikut tõendava dokumendiga, millel on isikukood, pilt ja nimi.
  • Kas 5 € kinkekaardi saamiseks pean 100 € kulutama ainult Blenderis?

    Ei, summa arvestatakse Blenderi, kaupluste ja kinode peale kokku. Kasutada saad kõikides märgitud ärides.
  • Kas ma saan olla vaid Blenderi klient kui mind kino ja kauplus ei huvita?

    Jah, kliendil ei ole kohustust kino ja kaupluse külastamiseks. Me ei saada ka eraldi kino ja kaupluse uudiskirja kui selleks soovi pole avaldatud.

Apollo Kauplused

  • Kas kliendiarvutitest kauplustes saab sisse logida ja ribakoodi lugeda soodustuse/kingi saamiseks?

    Ainult kassas oleva ribakoodilugejaga saab lugeda QR koodi. Iseteeninduskassad ja kliendiarvutid seda kahjuks veel ei võimalda.
  • Kas äriklientidele laieneb Apollo Klubi?

    Äriklientidele kehtivad eraldi ärikliendisoodustused ja erisoodustused. Nende suurused ja tingimused sõltuvad paljuski ostude mahust, aga tavapärane -5% kauplustes ja -5% e-poes kehtib alati. Eripakkumiste või soodustuste saamiseks peaksid ärikliendid pöörduma ärikliendihalduri poole ariklient@apollo.ee
Lisan ostukorvi...
Lisan soovikorvi...
Sulge
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
First name is not valid.
Vigane email.
E-posti aadress on nõutud.
This email is already registered.
Vigane email.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
Enter a valid password.
Palun sisesta 6 või enam tähemärki.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
Selle isiku- või registrikoodiga on konto juba loodud
Vale Eesti isikukood
See väli on kohustuslik.
Birthday field is not valid.
Email, isikukood või salasõna on vale