Vaid vähem kui pooled töötajatest leiavad, et firma on ära teeninud nende lojaalsuse. Kliendid vahetavad tarnijaid või kauplusi sagedamini, kui kunagi varem. Sageli ajavad aga ettevõtte juhid segamini eesmärgi ja kiire kasumi. Nii töötajate kui klientide lojaalsuse põhimõtteid arvestavad ettevõtted on pikaajalises perspektiivis oluliselt edukamad, kui kiiret kasumit püüdvad ettevõtted, leiab Frederick F. Reichheld. Laiaulatusliku uurimistöö põhjal sõnastab ta oma raamatus kuus lojaalsust tekitavat põhiprintsiipi. Rohkete näidetega illustreeritud raamat on praktiliseks käsiraamatuks iga taseme juhile.
Toode on läbimüüdud!
Jaga
Raamatu formaat
Kõvakaaneline
Autor
Frederick F. Reichheld
Tõlkinud
Pilleke Laarmann
Toimetanud
Monica Kiik
Alapealkiri
Kuidas edukad juhid loovad kestvaid töö- ja kliendisuhteid