Seoses pakimahtude suurenemisega võib kaupade komplekteerimine ja tarne tavapärasemast pisut rohkem aega võtta. Vabandame!

Kotleri turundus

Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid
Philip Kotler  (Автор)
Редактировал: Katre Õim, Rene Tendermann
Philip Kotleri nimi ei vaja majandus- ja ärijuhtimise alase haridusega inimesele pikka tutvustust. Seda kuuleb hiljemalt turunduse sissejuhatava kursuse esimeses loengus. Kotleri õpik "Marketing Management" on turunduse peamiseks õppevahendiks olnud juba peaaegu 30 aastat.

Philip Kotler (sündinud 1931) on turundusega tegelenud juba üle 30 aasta. Kokku on ta kirjutanud 25 raamatut, nende seas õpik Marketing Management, mida The Financial Times on nimetanud oma valdkonnas parimaks raamatuks läbi aegade. Paljude jaoks on Kotleri teosed turunduse aabitsaks.

Kotler on arvatavasti teinud rohkem kui keegi teine, tsementeerimaks turunduse kui tõsiselt võetava distsipliini reputatsiooni. Turundusele on Kotler alati lähenenud just juhtimise vaatenurgast, pidades seda kogu ettevõtte strateegia võtmeks. Kotleri pikk akadeemiline karjäär on möödunud peamiselt Chicago Northwestern University’s, kuid loenguid on ta andnud väga paljudes tunnustatud ärikoolides. Õpetamise kõrval on ta aga tegutsenud aktiivne nõustajana ja konsultandina mitmetes kuulsates ettevõtetes, nimetagem vaid – IBM, General Electric, Ford, Michelin, Merck, DuPont. Väga populaarsed on olnud tema turundusealased seminarid nii USAs, Euroopas ja Aasias.


"Kotleri turundus" anti esmakordselt välja kirjastuse The Free Press väljaandel 1999. aastal ("Kotler on Marketing") ning võtab lühidalt kokku kogu turunduse protsessi. Peamiselt põhineb raamat Kotleri loengute sarjal, mida ta on pidanud erinevates maailma ülikoolides.

Raamat koosneb neljast peatükist – strateegiline, taktikaline, haldus- ja üleminekuturundus. Üleminekuturunduse all peab Kotler silmas uut turgu – internetti, mis on juba muutnud ja ka tulevikus oluliselt muudab turunduse protsessi. Head näited teevad lugemise väga huvitavaks, iga peatüki lõpus on esitatud küsimused, mille abil saab oma ettevõtte olukorda hinnata ja loetut meenutada.

Tegemist on esimese eestikeelse Philip Kotleri raamatuga, mis on üllatav, arvestades viimastel aastatel ilmunud majanduskirjanduslike
Продукт недоступен
  • Подзаголовок: Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid
  • Kод продукта: 0729441
  • Штрихкод: 9789985939444
  • Дата введения статьи: 26 сент. 2007 г.
  • Aвтор: Philip Kotler
  • Cерия : Best
  • Издательство: Pegasus
  • Год: 2002/2007
  • ISBN: 9985939441
  • Формат: Mягкая обложка
  • Cтраницы: 240
  • Pазмеры: 155x235
  • Отредактировано: Katre Õim, Rene Tendermann
  • Tõlkinud: Liina Kaljulaid

Последние отзывы

Средняя оценка missing (0 всего проголосовавших)
5 звезд 0
4 звезд 0
3 звезд 0
2 звезд 0
1 звезд 0
Поделитесь своими мыслями с другими клиентами
Добавить в корзину...
Adding to Wishlist...
Закрыть
Это поле обязательно для заполнения.
Please enter 2 or more characters.
Это поле обязательно для заполнения.
Please enter 2 or more characters.
First name is not valid.
This is not an email address.
Email address is required.
This email is already registered.
This is not an email address.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Enter a valid password.
Пожалуйста, введите 6 или более символов.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
There is already an account with this personal/company code
Invalid Estonian personal code
Это поле обязательно для заполнения.
Birthday field is not valid.
Email, identification code or password is wrong.