Terviklik kvaliteedijuhtimine

Teooria ja praktika
0 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Käesolevas raamatus on senine John Oaklandi tervikliku kvaliteedijuhtimise mudel asendatud uuega, et peegeldada arenguid kvaliteedijuhtimises ja täiuslikkusraamistike kasvavat tähtsust.



Et olla edukas, peab terviklikku kvaliteedijuhtimist rakendama organisatsiooni toimivusele, mida tuleks mõõta tasakaalus tulemuskaardiga, kaasa arvates kliendiga seonduvad tulemused. Seda võib saavutada hea plaanimisega ja protsesside parendamisega personali kaasamise läbi. Need kolm P ühe T ümber kombineeruvad nelja Kga: kliendid, kultuur, kommunikatsioon ja kohustumus.
Raamat on kirjutatud loogilises ja väga praktilises stiilis, toetatud üheteistkümne reaalse elu juhtumiga, mis kajastavad juhtivatelt tervikliku kvaliteedijuhtimise ja ärialase täiuslikkuse esindajate viimaseid arenguid. Seitse juhtumit on täiesti uued. Kõige selle abil näitab professor Oakland, kuidas tervikliku kvaliteedi või ärialase täiuslikkuse strateegiat saab rakendada kõikidele tegevustele, et saavutada maailmaklassi toimivust.



Lisaks raamistiku ülevaatamisele ja revideerimisele sisaldab käesolev väljaanne uut materjali protsessijuhtimise, kvaliteedijuhtimissüsteemide, inimressursside juhtimise, toimivuse juhtimise, partnerluse ja ressursside, innovatsiooni ja õppimise ning teadmusjuhtimise ja võrdlusanalüüsi kohta.
Toode on läbimüüdud!