Otse lehe sisu juurde

Tippteenindaja raskused ja rõõmud

Kirjastus
Koolibri
Autor
Kristin Anderson, Ron Zemke
Tõlkinud
Olev Luhaveer
Toimetanud
Tiiu Haljamaa
Klientide teenindamine – see sõnapaar hõlmab paljut: erimeelsuste lahendamist, varustamisprobleemide sasipuntra lahtiharutamist, purunenu kokkuliimimist ja kaotatu leidmist, raevunu maharahustamist ja ujeda julgustamist. Ikka ja jälle tuleb hakkama saada lausa küüliku väljatõmbamisega kübarast: pakkuda igale inimesele õiget toodet või teenust ning tagada tema rõõm ja rahulolu veel pealekauba. Samas ei tohiks tippteenuse pakkumine olla üle jõu käiv pürgimus või isiklik kannatuste rada.
Selle raamatu abiga õpib taibukas teenindusproff, et enesest tuleb sama palju hoolida kui kliendist. Tippteenindus peab kõikidele asjaosalistele üksnes rõõmu valmistama.

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    0114081
    Kirjastus
    Ilmumisaasta
    2003
    Mõõdud
    235x165
    Leheküljed
    152
    Ribakood
    9789985014080
    Lisamise aeg
    03.12.2003
    ISBN
    9985014081
    Tõlkinud
    Toimetanud

    Kategooria Top 10