Tippteenindaja raskused ja rõõmud

0 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Klientide teenindamine – see sõnapaar hõlmab paljut: erimeelsuste lahendamist, varustamisprobleemide sasipuntra lahtiharutamist, purunenu kokkuliimimist ja kaotatu leidmist, raevunu maharahustamist ja ujeda julgustamist. Ikka ja jälle tuleb hakkama saada lausa küüliku väljatõmbamisega kübarast: pakkuda igale inimesele õiget toodet või teenust ning tagada tema rõõm ja rahulolu veel pealekauba. Samas ei tohiks tippteenuse pakkumine olla üle jõu käiv pürgimus või isiklik kannatuste rada.
Selle raamatu abiga õpib taibukas teenindusproff, et enesest tuleb sama palju hoolida kui kliendist. Tippteenindus peab kõikidele asjaosalistele üksnes rõõmu valmistama.
Toode on läbimüüdud!