Väärtuspakkumise disain

Väärtuspakkumise disain

Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad
"Kui aastakümneid on loodud tooteid ja teenuseid organisatsiooni ressurssidest lähtuvalt, keerab kasutajakeskne mõtlemine selle iganenud mõttemustri otsustavalt ümber, võttes arvesse üksnes seda, mida kliendid vajavad. Kuidas seda teha, selgitab mitme autori koostöös sündinud rahvusvaheline menuk „Väärtuspakkumise disain“.

Kui mitte lakkamatult, siis aeg-ajalt on enamik juhte:

* hämmingus, kui tihti toodame asju, mida keegi ei taha.
* kahtlevad, kas ikka kõik meeskonnas saavad ühtmoodi aru, mida väärtuspakkumine endast kujutab.
* murelikud, et puuduvad meetodid, mille abil uue väärtuspakkumise ja ärimudeli arengut jälgida.
* mures, et keskendume liialt toodetele ja üksikutele tooteomadustele, selmet kuidas klientidele väärtust luua. * hämmeldunud, kui napp üksmeel valitseb väärtuspakkumiste osas tootearenduse, müügi- ja turundusosakonna vahel.
* murelikud, sest tootearenduses ei kasutata piisavalt kliendikeskseid lähenemisi.
* imestunud, kui palju ressursse sai tuulde loobitud, kuna äriplaani „pärlid“ jäid eelnevalt testimata.
Tegemist on põhjaliku manuaaliga, mis aitab juhiste ja jooniste abil läbida kogu teekonna alates kliendi tundma õppimisest kuni toote või teenuse testimise ja käivitamiseni välja. Raamatu keskseks tööriistaks on väärtuspakkumise tahvel, mis muudab kogu äriprotsessi selgelt analüüsitavaks.

Kuigi raamat on valminud mitme oma ala tipu koostöös, võib selle põhiautoriks pidada Dr Alex Osterwalderit. Tegemist on strateegilise nõustamise ja innovatsiooni tõelise korüfeega, kelle geniaalsele mõistusele on maailma tuntumate ülikoolide ning korporatsioonide uksed alati valla. Just tema lõi ärimudeli tahvli – strateegilise nõustamise vahendi, millega ärimudeleid disainida, testida ja hallata. Tänaseks on leidnud see tänuväärt tööriist kiitvaid kasutajaid sellistes korporatsioonides nagu Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO ja 3M.

„Väärtuspakkumise disain“ õpetab erinevate protsesside abil looma tooteid ja teenuseid, mis reaalselt müüvad."
Tarne 1-3 tööpäeva
Kogus
41,95 €
Apollo Klubi hind: 39,85 €
Saadavus kauplustes
  • Alapealkiri: Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad
  • Tootekood: 4145706
  • Ribakood: 9789949624706
  • Lisamise aeg: 14.05.2019
  • Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
  • Kirjastus: Äripäev
  • Ilmumisaasta: 2019
  • Keel: Eesti
  • Raamatu formaat: Pehmekaaneline
  • Lehekülgi: 324
  • Mõõdud: 241x190
  • Toimetanud: Mari-Epp Tirkkonen
  • Tõlkinud: Aet Süvari
  • Illustreerinud: Janek Saareoja

Viimased kommentaarid

Keskmine hinnang puudub (kokku 0 hindajat)
5 tähte 0
4 tähte 0
3 tähte 0
2 tähte 0
1 täht 0
Jaga oma mõtteid teiste klientidega
Lisan ostukorvi...
Lisan soovikorvi...
Sulge
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
First name is not valid.
Vigane email.
E-posti aadress on nõutud.
This email is already registered.
Vigane email.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
Enter a valid password.
Palun sisesta 6 või enam tähemärki.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
Selle isiku- või registrikoodiga on konto juba loodud
Vale Eesti isikukood
See väli on kohustuslik.
Birthday field is not valid.
Email, isikukood või salasõna on vale