Otse lehe sisu juurde

Sool, suhkur, rasv

Kuidas toidutööstuse gigandid meid konksu otsa püüdsid

Kirjastus
Helios Kirjastus OÜ
Autor
Michael Moss
Tõlkinud
Imagoline
Toimetanud
Tiina Vihmar
"Esimest korda ajaloos ületab Hiinas nüüd ülekaaluliste inimeste arv alakaaluliste inimeste arvu. Mehhiko elanike rasvumismäär on viimase kolmekümne aastaga kolmekordistunud. Ühendkuningriigis on ülekaalulised enam kui 60 protsenti täiskasvanutest ning 30 protsenti lastest, kuid Ameerika Ühendriigid on endiselt kõige rasvunum riik maailmas. Inimesed on soolast, suhkrust ja rasvast sõltuvuses. Suured toiduettevõtted kasutavad neid lihtsaid koostisaineid, et soodsalt võimalikult suurt ihalust tekitada. Käesolevas raamatus uurib Pulitzeri auhinna laureaat Michael Moss seda, kuidas tuntuimad (ja suurimate kasuminumbritega) ettevõtted ja kaubamärgid on viimase poole sajandi jooksul tegutsenud. Lugeja juhatatakse laboritesse, kus toiduteadlased kasutavad tipptehnoloogiat, arvutamaks välja suhkrut sisaldavate jookide „joovastuspunkti“. Autor kaevab välja toidutööstuse tubakafirmadelt õpitud reklaamikampaaniad, mis juhivad tähelepanu kõrvale nende toodete terviseriskidelt. Samuti näitab autor, kuidas on töödeldud toidu valmistajad inimeste tervist mängu pannes ikka ja jälle soovinud tarbimist ja oma kasuminumbreid suurendada. Oled sa valmis lugema tõde selle kohta, mis su toidukorvis tegelikult on?"

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    1918840
    Ilmumisaasta
    2013
    Mõõdud
    235x150
    Leheküljed
    360
    Ribakood
    9789949948840
    Tõlkinud
    Toimetanud

    Kategooria Top 10