E-raamat: Harjumuse jõud. Miks me elus ja äris ikka samu radu pidi käime

Charles Duhigg  (Autor)
Mis on see, mis tekitab inimeses sedavõrd tugeva iha millegi järele, nii et ta lõpuks harjub sellega nõnda, et ei kujuta elu enam teistmoodi ettegi? Miks mõned ettevõtted tabavad kliendi vajaduse ja suudavad sellest kujundada harjumuse, teenides nii miljoneid, ent teised mitte? Kas see on juhus või läbimõeldud ja planeeritav tegevus? Selles New York Timesi bestselleris juhib ajakirjanik Charles Duhigg meid ülipõnevate teaduslike avastusteni, mis selgitavad, mis harjumused õigupoolest on, miks nad meie elu üle valitsevad ning mis kõige olulisem – kuidas neist kasu lõigata. Kui täna hommikul ärkasite, mida te kõigepealt tegite? Kas hüppasite duši alla, vaatasite oma e-kirju või haarasite köögilaualt võileiva? Kas pesite hambaid enne või pärast enda kuivaks hõõrumist? Millist teed pidi te tööle sõitsite? Kui oma töölaua juurde jõudsite, kas tegelesite kõigepealt e-postiga, lobisesite kolleegidega või asusite kohe töö kallale? Kui koju jõudsite, kas panite jalga tossud ja läksite jooksma või valasite endale väikse napsi ja sõite teleka ees õhtust? Suurem osa meie igapäevastest valikutest võivad näida hästi kaalutletud otsustusprotsessi tulemusena, kuid ei ole seda teps mitte. Mingil hetkel oleme kõik teadlikult otsustanud, kui palju süüa ning millele töö juures kõige rohkem tähelepanu pöörata, kui sageli tarbida alkoholi või millal minna sörkjooksu tegema. Siis lakkasime otsuseid langetamast ning tegevus muutus automaatseks – see on meie närvisüsteemi toimimise loomulik tagajärg. Ühes 2006. aastal avaldatud uurimuses leiti, et enam kui 40% igapäevategevustest, mida inimesed sooritavad, ei olnud mitte otsused, vaid harjumused. Aegade jooksul on tehtud suuri pingutusi, mõistmaks, miks harjumused olemas on. Ent alles kahel viimasel aastakümnel on teadlased ja turundajad hakanud tegelikult aduma harjumuste toimemehhanisme – ning mis veel tähtsam, seda, kuidas harjumused muutuvad. Charles Duhigg on kogunud kokku suure hulga teadusuuringute tulemusi, viinud läbi kümneid intervjuusid teadlaste, ettevõtjate, turundajatega ja muude spetsialistidega ning oma elegantsel moel põiminud need kokku kaasahaaravaks jutustuseks harjumuste rollist meie isiklikus elus ning ettevõtete ja ühiskondade toimimises. „Harjumuse jõu“ keskne idee on: mõistes, kuidas harjumused toimivad, võime neid kujundada ükskõik millisel meile sobival viisil. Siit leiavad väärtuslikke näpunäited firmajuhid, müügivaldkonna inimesed ja turundajaid, et panna tarbijad oma tootest sõltuma, aga ka igaüks meist, et oma halvad harjumused kasulikeks pöörata. Raamatu lõpus on praktiline juhend harjumuste samm-sammuliseks muutmiseks.
Saadaval ka: Raamat
Tarne: allalaadimine
Kogus
34,49 €
  • Tootekood: E9789949523986
  • Lisamise aeg: 02.10.2018
  • Autor: Charles Duhigg
  • Ilmumisaasta: 2015
  • Levitaja: EDRK
  • Kirjastus: Äripäev
  • E-raamatu formaat: epub
  • ISBN: 9789949523986

Viimased kommentaarid

Keskmine hinnang puudub (kokku 0 hindajat)
5 tähte 0
4 tähte 0
3 tähte 0
2 tähte 0
1 täht 0
Jaga oma mõtteid teiste klientidega
Lisan ostukorvi...
Lisan soovikorvi...
Sulge
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
First name is not valid.
Vigane email.
E-posti aadress on nõutud.
This email is already registered.
Vigane email.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
Enter a valid password.
Palun sisesta 6 või enam tähemärki.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
Selle isiku- või registrikoodiga on konto juba loodud
Vale Eesti isikukood
See väli on kohustuslik.
Birthday field is not valid.
Email, isikukood või salasõna on vale
E-raamatute kasutamise tingimused?
  • Sinu poolt ostetud e-raamatud sisaldavad autoriõigusega kaitstud materjale, mistõttu on kogu e-raamatu sisu autorikaitse objekt. E-raamatu autoriõigused kuuluvad e-raamatu kirjastajale ning selle kasutamine on lubatud üksnes Kirjastajaga kokkulepitult ja tema tingimustel.
  • Kogu e-raamatu sisu on autoriõigustega kaitstud.
  • E-raamatut ei tohi anda tasuta ega tasu eest teise isiku valdusesse, sh edasi müüa, ilma Kirjastaja nõusolekuta.
  • E-raamatu osaline või kogu sisu paljundamine mis tahes kujul on keelatud, va isiklikuks kasutamiseks.
  • E-raamatust või selle üksikutest lehekülgedest võib selle ostnud isik teha väljatrükke üksnes isiklikuks tarbeks, e-raamatu kopeerimine ja kolmandale isikule jagamine ei ole lubatud.
  • Tulenevalt toote olemusest ei ole võimalik juba ostetud ja alla laetud e-raamatut enam tagastada
  • E-raamatu võib alla laadida ning salvestada oma arvutisse üksnes selle ostja (kui müüa riistvara, mis sisaldab, ostetud e-raamatuid, tuleb need eelnevalt kustutada)
  • Keelatud on e-raamatust kõrvaldada omandiõigust tähistavaid märke, etikette või muid e-raamatu märke
  • Autoriõigusega kaitstud e-raamatu mittesihipärane kasutamine või omavoliline turustamine on ebaseaduslik ja on aluseks kahjunõude esitamisele. E-raamatu väljaandja ja levitaja ei vastuta kahju eest, mis tuleneb e-raamatu väärast kasutamisest, vastutab e-raamatu ostja, kes kasutab e-raamatut mittesihipäraselt.
  • Kui kasutad ostetud e-raamatut, siis nõustud automaatselt siin toodud e-raamatute kasutamise tingimustega.