Otse lehe sisu juurde

Mis on luksus?

Autor
Marit Ojamaa
Kirjastus
OÜ Decatelier
Miks on Mercedes-Benzi A-klassi logo suurem kui S-klassi oma? Mitu protsenti Louis Vuittoni käekottidest on võltsid? Kuidas jõuab ettevõte staatuseni, kus toote hinna kasvades ka nõudlus kasvab? 2019. aastal ulatus luksuse turg 1,3 triljoni euroni. Mis on nii suure majandusliku jõu eesmärk? Sõna ´luksus´ kasutatakse Eestis tihti valesti ja eksitavalt. Käesolev raamat selgitab luksuse ajalugu, tähendust ja rolli ning toob näiteid luksuse majandussektori tootekategooriatest, brändidest ja turundusstrateegiatest. Raamatu autor on omandanud luksuse sektori juhtimise magistrikraadi Firenzes ja töötanud luksusbrändidega. Täna kirjutab ta luksuse sektori uudiseid ja uurimusi.
    Tarne 1-3 tööpäeva

      Klubihind:17,56 €

      Hind:21,95 €

      Logi sisse ja säästa 4,39 €

      Jaga

      ...

      ...