Muutuv turundus
Kasumi, kasvu ja uuenemise võimalusi
Interneti, globaliseerumise ja hüperkonkurentsi mõjul on turud ja äritegevus täielikult ümber kujunemas. Turundus pole aga turgudega sammu pidanud, kinnitavad Philip Kotler ning tema tema kaasautorid Dipak C. Jain ja Suvit Maesincee. Tänases maailmas on puudus klientidest, mitte toodetest ja klassikaline turundus vajab uuele reaalsusele vastamiseks uut määratlemist ja laiendamist.
"Muutuvas turunduses" kirjeldatakse samme, mille astumine on möödapääsmatu igale organisatsioonile, kes soovib muutuda, et püsida konkurentsivõimelisena klientide valitseval ja tehnoloogia suunataval turul.
"Muutuvas turunduses" kirjeldatakse samme, mille astumine on möödapääsmatu igale organisatsioonile, kes soovib muutuda, et püsida konkurentsivõimelisena klientide valitseval ja tehnoloogia suunataval turul.
Läbi müüdud!