Otse lehe sisu juurde

Women of the World

Autor
Marge Monko
Kirjastus
Lugemik
Neljas Marge Monko ja Lugemiku koostöös valminud trükis põhineb Monko videol “WoW” (“Women of the World”), mida esimest korda näidati tema soolonäitusel “Stones Against Diamonds, Diamonds Against Stones” (kuraator Evelien Bracke) Tallinna Linnagaleriis, 12.01.–11.02.2018. Marge Monko uurib oma töödes iha fenomeni, reklaamitööstuses kasutatavaid koode ja strateegiaid, samuti naise kujutamist. Video lähtepunktiks oli firma De Beers 2003. aasta reklaamikampaanias kasutatud lause „Kõik maailma naised, tõstke oma parem käsi". Ettevõte, mis siiani kontrollib suurt osa toorteemantide kaevandamisest ja levitamisest, oli selle kampaania sihtrühmaks valinud naised, kes saavad endale ise teemantsõrmuse ostmist lubada. Video koosneb Hongkongis ja Antwerpenis filmitud materjalidest, 3D animatsioonidest, trükireklaamidest ja muust leidmaterjalist. Kaadritagune tekst keskendub De Beersi turundusstrateegiatele läbi erinevate aastakümnete, sealhulgas kuulsale sõnumile “A Diamond is Forever” ja müüdile, mille kohaselt teemantid on armastuse ja pühendumise sümbolid.
    Tarne 3-6 nädalat

      Hind:14,95 €

      Jaga

      Spetsifikatsioonid

      Kirjastus
      Tootekood
      1610423
      Ilmumisaasta
      2018
      Mõõdud
      250x152
      Leheküljed
      80
      Ribakood
      9789949723423
      Kujundaja

      Kategooria Top 10

      Samalt autorilt