Google Analyticsi õpik ettevõtjale ja turundajale

4 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Suure tõenäosusega kasutad sa Google Analyticsit järgmiselt:
• kord kuus või harvem logid sisse ja vaatad, mitu inimest on su kodulehel käinud ja
• missuguse sisu vastu nad on huvi tundnud, või
• uurid, mis kanali kaudu on nad sinu kodulehele jõudnud.
Sellega tavaliselt kogu analüüs piirdubki, kuid nii vähese ja pealiskaudse info põhjal ei ole kodulehel võimalik teha olulisi muudatusi, mis aitaksid sul kasvatada käivet.
Õigupoolest ei ole veebianalüütika üksnes selleks, et veebiliiklust mõõta ja kodulehe kasutatavust parandada. Veebianalüütika on ka sinu äri ja müügimudelite tasuvuse tööriist, mis ühtlasi aitab parandada sinu kodulehe efektiivsust.
Esimesest eestikeelsest veebianalüütika õpikust saad
• täpselt teada, millele veebianalüütikas tähelepanu pöörata,
• juhised, kuidas luua töölaudu, aruandeid ja segmente,
• oskuse seadistada eesmärke ja moodustada kasutajarühmasid taasturundamiseks Google Adsis,
• väärt nõuandeid, kuidas leida üles müüki mõjutavad tehnilised kitsaskohad.
Olen Eve Keerus-Jusupov ja annan siin õpikus ette olulised küsimused, mida peaks küsima iga kodulehe või e-poe omanik või sisuturundaja või Google Adsi tegija, soovides Google Analyticsiga kogutud andmeid analüüsida ja neid tõlgendada. Abiks on sul 151 joonist ja samm-sammulised juhised, mida on lihtne jälgida. Kõik see kokku moodustabki sinu targa abimehe - veebianalüütika õpiku ettevõtjale ja turundajale.
Soovin sulle edukat kodulehe analüüsimist!
Toode on läbimüüdud!