Otse lehe sisu juurde

Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet

Kirjastus
Äripäev
Autor
Matt Watkinson
Tõlkinud
Epp Velbri
Illustreerinud
Janek Saareoja
Toimetanud
Signe Rummo, Piret Pihlak
"Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse. Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis. Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida. Selles raamatus on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid. Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014."

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    0750608
    Kirjastus
    Ilmumisaasta
    2016
    Mõõdud
    150x210
    Leheküljed
    240
    Ribakood
    9789949560608
    Keel
    Lisamise aeg
    20.09.2016
    Tõlkinud
    Illustreerinud

    Kategooria Top 10