Otse lehe sisu juurde

Kuidas me õpime?

Miks aju õpib paremini kui mistahes masin … esialgu

Kirjastus
Argo kirjastus
Autor
Stanislas Dehaene
Tõlkinud
Triin Olvet
Toimetanud
Katrin Kern;Teadustoimetaja Jaan Aru
Inimaju on õppimises ületamatu, aga kuidas õppimine üldse toimub? Kas inimene ikka sünnib puhta lehena või suudame me õppida juba emaüsas? Kui suur osa õppimisvõimest on kaasa sündinud ja kui palju me suudame seda tahtlikult suunata? Aga miks ei suuda masin õppimises ikka veel ületada imikut ega talle isegi lähedale jõuda? Inimese käsutuses olev õppimise „aparaat“ on otsesõnu imeline ja Dehaene näitab kätte moodused, kuidas seda veelgi tõhusamalt kasutada. Õppimine toetub neljale sambale: tähelepanu, aktiivne kaasatus, vigade tagasisidestamine ja konsolideerimine, ning autor jagab konkreetseid soovitusi, kuidas neid hariduse andmisel parimal moel ära kasutada. Stanislas Dehaene on Saclay ajukuvamise keskuse kognitiivse neurokuvamise osakonna direktor ja Collège de France’i eksperimentaalse kognitiivse psühholoogia professor. Kui tahame olla „kõige targem rahvas“, siis see raamat on vajalik teadmiste süst kõigile, kellel ühel või teisel moel on haridusega kokkupuudet. – Jaan Aru, Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kaasprofessor Kuidas inimene õpib kõige efektiivsemalt? Kas siis, kui teda kindla käega suunata, või siis, kui ta saab kõike uut ise avastada? Tõde, nagu välja tuleb, on kusagil vahepeal. Raamat seletab ära õppimise loogika ja vastab ka olulistele küsimusele, kuidas on eduka omandamisega seotud tähelepanu, aktiivne kaasatus, õppimisnauding ja õigel viisil antud tagasiside. – Elina Siilbek, haridusjuht ja koolitaja

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    11958616
    Ilmumisaasta
    2022
    Mõõdud
    215x155
    Leheküljed
    360
    Sarjas mitmes
    Ribakood
    9789949688616
    Keel
    Tõlkinud
    Kujundaja

    Kategooria Top 10

    Samalt autorilt

    Muud sama seeria tooted

    Viimati vaadatud