Otse lehe sisu juurde

Reklaamitrikk ehk kõik, mida reklaamist teadma pead

Kirjastus
Ajakirjade Kirjastus
Autor
Kent Raju
Reklaam on üks neist valdkondadest, mille kohta on kõigil arvamus ja milles kõik on “eksperdid”. Kui tahad teada, kuidas reklaamitegemine käib, missugune näeb välja lavatagune maailm ning mida peaksid teadma, et reklaamimaailma mõista või seal sõna sekka öelda, haara raamat, asu lugema ja saad teada:

- kuidas reklaamiagentuuri tööle saada
- missugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendid
- kuidas teha tõhusaid reklaame
- kuidas “panna maha” häid ideid
- mis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka.

Raamatu autor Kent Raju ütleb enda kohta nii:
“Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter’ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris.
Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente.
Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid.
Ma tean, kuidas reklaami tehakse.”

Lisainfo: Raamatus on rohkelt reklaamimaailmast pärinevaid jaburaid näiteid!

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    3006466
    Ilmumisaasta
    2011
    Mõõdud
    228x145
    Leheküljed
    176
    Ribakood
    9789949476466

    Kategooria Top 10

    Samalt autorilt