Reklaamitrikk ehk kõik, mida reklaamist teadma pead
- kuidas reklaamiagentuuri tööle saada
- missugused on tüüpilised reklaamiagentuuride töötajad ja kliendid
- kuidas teha tõhusaid reklaame
- kuidas “panna maha” häid ideid
- mis on sagedasemad jamad, mis reklaamides juhtuvad ja mida sa enamasti ei märka.
Raamatu autor Kent Raju ütleb enda kohta nii:
“Olen reklaamialal töötanud Eesti nii suurimates kui ka väiksemates agentuurides üle kümne aasta. Olen alustanud segaduses copywriter’ina ja lõpetanud loovjuhi ametis oma agentuuris.
Ma olen näinud suuri kliente ja väikseid kliente.
Suuri reklaamigeeniusi ja väikesi eneseupitajaid.
Ma tean, kuidas reklaami tehakse.”
Lisainfo: Raamatus on rohkelt reklaamimaailmast pärinevaid jaburaid näiteid!
Läbi müüdud!