Restoraniteenindus

0 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Selles õpikus on vajalikku materjali nii kelneri- ja ettekandjaõpilasele kui ka ettevõtte juhile.

• Iseloomustatakse eri liiki restorane ning tutvustatakse kliendikeskse teenindamise üldpõhimõtteid.
• Vaadeldakse erineva suurusega restoranide organisatsioonilist ülesehitust.
• Tutvustatakse teenindajate ametijuhendeid ja töökohustusi.
• Antakse ülevaade saalitöö korraldusest, kelnerile esitatavatest nõuetest ning kelneritöö iseärasustest.
• Räägitakse eriteenindusest ning rahvusköökide iseärasustest.
• Raamatus on bankette ja peolaudu käsitlev osa ning baaritööd tutvustav peatükk.
• Lisadest saab teavet toiduvalmistamisel kasutatavatest mereandidest ning köögi- ja puuviljade kasutamise viisidest, kirjas on nimetuste vasted inglise, prantsuse, saksa ja soome keeles.

Õpik vastab majutamise ja toitlustamise erialade riiklikule õppekavale. Teenindamist käsitleva põhiosa puhul on arvestatud kelneri kutsestandardi nõudeid.

Autoritel Maie Kotkasel (Tallinna Majanduskool) ja Anne Roosipõllul (Mainori Kõrgkool) on nii erialase tegevtöö kui ka koolitamise pikaajalised kogemused.
Toode on läbimüüdud!