10 sammu ideaalse kingituseni.

Ärimeenete käsiraamat.
Редактировал: Ain Parmas
Ärimeenete ja reklaamkingituste olulisust turunduses kiputakse sageli alahindama, delegeerides nendega tegelemise assisteerivatele jõududele. Selline suhtumine on lühinägelik, sest ärimeene „töötab“ enamasti palju kauem kui mistahes muu turunduse tööriist. Kvaliteetne kingitus võib kinkija turundussõnumit edastada isegi aastaid. Samuti loob nutikas meene positiivse emotsiooni ning võimaldab väga täpselt kingi saajate sihtrühma määrata. Seetõttu on ärikingituste kontseptsiooni sidumine üldise turundusstrateegia ja tegevusplaaniga enam kui vajalik.
Mõte kirjutada ärimeenete käsiraamat koorus välja meie mõlema mentoritööst Marketingi Instituudis, kus oleme nõustanud ja koolitanud nii suuri kui väiksemaid ettevõtteid. Selgus, et vajadus koondada meenete ja reklaamkingituste teema terviklikult ühtede kaante vahele on selgelt olemas, kuna varem pole Eestis selles vallas teadaolevalt ühtki käsiraamatut välja antud. Nii ongi meie raamatu eesmärgiks olla praktiline teejuht ärikingituste valdkonna korraldamisel ja teenusepakkujatega suhtlemisel. See on abimeheks kõigile, kes ärikingituste tellimisega kokku puutuvad: alates turundusspetsialistidest ja juhiabidest kuni ärijuhtideni.
Ärimeenete käsiraamat käib samm-sammult läbi kogu meenete ja kingituste tellimise protsessi. Sissejuhatuseks teeme põgusa ülevaate ärikingituste ajaloost, mis ulatub enam kui 200 aasta taha. Seejärel avame ärimeenete rolli 21. sajandi turundusstrateegias ja kirjeldame kingitustele rajatud edukaid turunduskampaaniaid nii Eestist kui piiri tagant. Räägime etiketist ning erinevate kultuuride ootustest kingitustele, selgitame meenekontseptsiooni ja tervikliku kingitusteportfelli loomist ning toome välja ärimeenete nõudmised stiiliraamatule (CVI). Kui taustateadmised on selged, jõuame miljoni dollari küsimuseni - kuidas jõuda eristuva ja laineid lööva ärimeeneni? Anname hea loovlahenduse leidmiseks nippe ning toome näiteid meenemaailma eepilistest edulugudest ja ka ebaõnnestumistest. Selgitame enimlevinud töötlustehnikaid ning kingituste toorikute kvaliteedi kontrollimist. Olulise aspektina käsitleme ka ärimeenete eelarvestamist ja koguste planeerimist. Eraldi peatükk on pühendatud meenete tasuvusele ja selle hindamise mõõdikutele, Sissejuhatus ärimeenete maailma sest lisaks hinnale on ärikingituste rentaablus oluline võtmenäitaja. Viimases osas võtame kokku ärimeenete tulevikutrendid alates jagamismajandusest kuni neuroteadusteni. Peatükkide lõppu oleme loonud kokkuvõtva meelespea ning lisanud paljude teemade laienduseks praktiku kommentaari ja teemakohase harjutuse, et saaksid loetu üle mõtiskleda just oma organisatsiooni võtmes.
Natuke ka meist ja meie kogemusest. Riho Vaher on reklaamkingituste alal töötanud alates aastast 2001, sellest enam kui kümme aastat olnud ettevõtja. Riho on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis haldusjuhtimise erialal ning omandab praegu sealsamas finantsjuhtimise oskusi. Mari-Liis Kallismaa on ärimeenete ja turunduse valdkonnas tegutsenud enam kui kümme aastat ning töötanud nii tellija kui ka teenusepakkuja poolel. Ta on kaitsnud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvusvahelise turunduse suunal. Praegu oleme mõlemad ametis oma loodud turundusagentuuris Stillabunt, kus pakume koos heade kolleegidega lisandväärtust klientide turundustegevustes. Oma karjääri jooksul oleme ärimeenetega varustanud enam kui 1500 ettevõtet ning pakkunud välja üle 10 000 loovidee, mis on realiseerunud näiteks ligi 2,5 tonnis kruusides, enam kui 150 000 pastapliiatsis ja paljudes teistes reklaamkingitustes. Tänu klientide usaldusele oleme tänaseks need, kes me oleme.
Продукт недоступен
  • Подзаголовок: Ärimeenete käsiraamat.
  • Kод продукта: 67337917
  • Штрихкод: 9789949817917
  • Дата введения статьи: 17 июля 2017 г.
  • Aвтор: Mari-Liis Kallismaa, Riho Vaher
  • Издательство: OÜ Stillabunt
  • Kujundanud: Eti Lillemäe ja Lilli Talumaa
  • Год: 2017
  • ISBN: 9789949817917
  • Формат Книги: Mягкая обложка
  • Cтраницы: 135
  • Pазмеры: 210x150
  • Отредактировано: Ain Parmas

Последние отзывы

Средняя оценка missing (0 всего проголосовавших)
5 звезд 0
4 звезд 0
3 звезд 0
2 звезд 0
1 звезд 0
Поделитесь своими мыслями с другими клиентами
Добавить в корзину...
Adding to Wishlist...
Закрыть
Это поле обязательно для заполнения.
Please enter 2 or more characters.
Это поле обязательно для заполнения.
Please enter 2 or more characters.
First name is not valid.
This is not an email address.
Email address is required.
This email is already registered.
This is not an email address.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Enter a valid password.
Пожалуйста, введите 6 или более символов.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
There is already an account with this personal/company code
Invalid Estonian personal code
Это поле обязательно для заполнения.
Birthday field is not valid.
Email, identification code or password is wrong.