Edukad läbirääkimised. 2.osa

12 strateegiat, mille abil saavutate rohkem igas olukorras
0 из 5
Оценить
Товар распродан!
Läbirääkimine on harilik osa inimestevahelisest suhtlusest, kuid enamik meist on selles kohmakad. Olenemata sellest, kas tegemist on perekonna, firma või diplomaatiaga, ei suuda inimesed üheski riigis ega kontekstis sageli eesmärgile jõuda. Nad keskenduvad mõjuvõimule ja suhtumisele “kõik võidavad”, mitte suhetele ega tajumisviisidele. Nad ei leia piisavalt vahetuskõlblikke väärtusi. Nad eeldavad, et kõik teised peavad olema mõistuspärased, suutmata ise emotsioonidega toime tulla. Nad kaotavad eesmärgi silmist.



Murrangulises teoses kirjeldab tunnustatud läbirääkimisasjatundja ja professor Stuart Diamond uurimistööd, mille on pannud kirja enda ja oma 30 000 õpilase kogemuste põhjal, keda on paarikümne aasta jooksul neljakümne viies riigis õpetanud ja nõustanud. Ta pakub välja konkreetsed, käepärased ja tõhusad viisid inimestega toimetulekuks. Tema õpilasi on riigi- ja firmajuhtide, juhiabide, juristide, koduperenaiste, tudengite ja tööliste seas. Materjalile annab lisaväärtust Diamondi neljakümneaastane töökogemus juhtivtöötajana, Harvardi väljaõppega advokaadina ja Pulitzeri autasu võitnud ajakirjanikuna.



Raamat “Edukad läbirääkimised” tugineb professor Diamondi tunnustatud läbirääkimiskursusele Whartoni majanduskoolis, kus see on juba kolmteist aastat olnud tudengite lemmikõppeaine. Teos sisaldab mõjuvõimsaid abivahendeid, mida igaüks võib kasutada igas olukorras: lastega suhtlemisel, tööl, reisimisel, poode külastades, äris, poliitikas, suhetes, eri kultuurides, partnerite ja konkurentide juures.



Tavateadmistele esitatakse peaaegu igal leheküljel väljakutseid. Selle asemel et järgida suhtumist “kõik võidavad”, on mõnikord kasulikum täna kaotada, et homme selle võrra rohkem saada. Mõjuvõimu kasutamine äratab kättemaksuiha, rikub suhteid ja tekitab usaldamatust. Ärakõndimine ei ole peaaegu kunagi nii tõhus taktika kui teise inimese tajudele keskendumine ja probleemi lahendamine. Sugugi kõik ei olene rahast; mittemateriaalsete väärtuste pakkumine, näiteks kaasinimeste väärtustamine aitab vastu

Товар распродан!