Juht kui treener

Uus tee tulemusteni
0 из 5
Оценить
Товар распродан!
Kuidas juhina töötajate tõhusust ja töötulemusi parandada? Kui oled liiga käskiv, võid saada külge karmikäelise ülemuse maine. Kui oled liiga leebe, riskid sellega, et sind peetakse tähtsusetuks tegelaseks, kelle võib hoopis kõrvale lükata. Kumbki lähenemine ei too häid tulemusi.
Töötajate kaasatus on see imeline koostisosa, mis paneb masinavärgi tööle. See paneb meeskonna tõeliselt pühenduma ja suurepärast tööd tegema. Vaid väga vähesed organisatsioonid suudavad seda saavutada, kuigi kõik seda enda sõnul tahaksid. Treenimine ehk coaching on kaasatuse ja pühendumuse saavutamiseks kõige tõhusam meetod.
Oma tunnustatud raamatus „Juht kui treener“ lükkab Jenny Rogers ümber nii mõnegi laias kasutuses olevate juhtimisvõtete kohta kehtiva eelduse ja näitab samm-sammult, kuidas olla suurepärane juht ja saavutada hiilgavaid tulemusi. Juhi treenimisoskus seisneb empaatia ja usalduse loomises, pigem kuulamises kui rääkimises, selgete eesmärkide seadmises, õigete küsimuste küsimises, tagasiside andmises ja saamises ning hinnanguist hoidumises. Juhile tundub sageli, et tema kui ülemuse kohustus on alluvaile lahendusi leida ja nõu anda. See võib tulla siirast soovist aidata, kuid sellest pole abi, kuna see tekitab personalis ebakindlust ja tõrksust iseseisva mõtlemise ees.
Inimesel on loomulik tung eneseteostuse poole, mida saab saavutada vabalt mõtlemise ja tegutsemise ning oma pädevuse arendamise kaudu. Treenimine on hea vahend selle kõige saavutamiseks ning sel moel kaasatud inimesed pingutavad ka sundimata.

„Juht kui treener“ on CMI (Suurbritannia Akrediteeritud Juhtimisinstituudi) 2014. aasta parima juhtimisraamatu auhinna nominent.
Товар распродан!