Kuidas jõuda müügis tippu?

Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni
Ekke Lainsalu  (Автор)
Редактировал: Anu Rooseniit
Müügitöö on üks raskemaid ameteid. Et jõuda müügis tippu, on vaja osata teha asju teistest erinevalt. Kuidas leida uusi kliente, teha edukat telefonimüüki, kaitsta oma hinda, võita pakkumisi ja lõpetada tehinguid? Sellest raamatust leiad vastused oma kõige põletavamatele müügiküsimustele.
“Kuidas jõuda müügis tippu” on tuntud müügikoolitaja ja endise tippmüügimehe Ekke Lainsalu kirjutatud raamat, mis tugineb reaalsetel Eesti turu kogemustel ja mida illustreerivad mahlakad lood elust enesest.

Siit raamatust leiad vastused järgnevatele küsimustele:

1. Kuidas saada üle helistamise hirmudest?
Et teha müüv kõne, tuleb ületada enda alateadlikud hirmud. Väga paljud kõned jäävad tegemata seetõttu, et müüja lihtsalt ei julge kliendiga kontakti võtta. Raamatu esimesest osast leiad 5 tehnikat, kuidas kõige suuremaid müügihirmusid ületada ja need hoopis enda kasuks tööle panna. Tulemus? Veenvad müügikõned, mis panevad kliendi kuulama ja ostma.

2. Kuidas leida uusi kliente?
Uued kliendid on iga äri jaoks määrava tähtsusega. Meie väikesel turul on uusi kliente leida eriti keerukas, kuid paljud jäävad ka välisturgudel klientide saamisega kimpu. Külmade kõnede tegemine on raske töö, kuna äraütlemisi tuleb palju.
Selles osas saad 6 ideed, kuidas leida uusi kliente külmi kõnesid tegemata ja suurendada niiviisi kliendibaasi poole võrra.

3. Kuidas teha tulemuslikke müügikõnesid?
Paljud müüjad saavad äraütleva vastuse juba esimese minuti jooksul ja ei pääse sekretäridest kaugemale. Kuidas saada sekretäridega jutule, pääseda neist mööda ja jõuda otsustajani? Mida teha siis, kui soovitatakse saata e-kirjaga tutvustavaid materjale ning kasutatakse teisi viisakaid ja vähem viisakaid äraütlemisi? Selles osas saad hulga näidissõnastusi ja tehnikaid, millest paljusid pole varem laiemalt kasutatud. Boonusena saad ideid, kuidas panna kliente hoopis Sulle helistama. Tulemus – Sa pääsed alati otsustaja jutule!

4. Kuidas viia läbi müügikohtumine?
Enamik müügiinimestest teeb kohtumise alustamisel vigu, mis lähevad neile lõpptulemusena maksma tehingu. Kohe käiste üleskäärimine ja müüma hakkamine ei ole alati õige. Mida aga teha siis, kui klient palub Sul pakutava tutvustamisega pihta hakata? Selles osas saad teada saladusi, mis aitavad Sul saavutada kliendiga suurepärase suhte ja muuta ta konkurendikindlaks.

5. Kuidas viia läbi võimas ja müüv esitlus?
Müügiesitluse tegemiseks on kaks võimalust: kas teha seda viletsalt või viisil, mis paneks kliendid ostma. Kuidas müüa, missuguseid argumente kasutada, kuidas klienti veenda, et just Sinu pakutav on kõige kasulikum? See osa aitab Sul müügiargumente konkurentidest palju müüvamaks tuunida. Saad hulga tehnikaid, küsimusi, sõnastusi ja dialooge, mille kasutuselevõtmine garanteerib tulemuse.

6. Kuidas konkurente seljatada?
Konkurendid tegutsevad pidevalt selle nimel, et Su kliente üle lüüa ja tehinguid nina alt ära noppida. Konkurentsivõitlus on halastamatu ja nendega võistupakkumistes osalemine on kurnav ning rahaliselt hävitav. See osa annab uusi mõtteid, kuidas konkurentidele tagatulesid näidata ja nende kliendid endale võita.

7. Kuidas muuta oma pakkumine tõeliseks müügirelvaks?
Pakkumiste tegemine on üks kõige tähtsamaid asju. Pakkumine peab olema selline, mis müüks ka sellele otsustajale, kes sinuga näost-näkku kunagi kohtunud pole. Paljud eksivad selle vastu, et saadavad pakkumise asemel hinnakalkulatsiooni ja toodete kirjelduse. See on viga, mis läheb maksma palju tehinguid! Pakkumine on kõige tähtsam müügirelv, mis peab müüma ka nendele, kes ei ole Sinu poolel.
Selles osas saad uusi tehnikaid müüvate pakkumiste tegemiseks.

8. Kuidas seljatada hinna vastuväiteid?
Müük pole kerge – küll seatakse kahtluse alla hind, küll väidetakse, et konkurendid tegid soodsama pakkumise, küll poetakse erinevate süüdistuste ja ettekäänete taha. Selles osas saad kümneid tehnikaid, kuidas hinna vastuväiteid hävitada ja need hoopis enda kasuks pöörata.

9. Kuidas kasutada closingutehnikaid?
Nagu müügikõne ja kohtumise alustamine on oluline, on seda ka lõppfaas ehk tehingu saamine. Keskmist müügitehingut tuleb lukku lüüa korduvalt. Saad enda kasutusse parimaid closingutehnikaid, mille abil suudad tehingud palju kindlamalt koju tuua.

10. Kuidas luua püsiv müügikasv ja edu?
Müügis kipub motivatsioon kergesti kaduma. Tahaks, et keegi toetaks ja aitaks, kuid sageli ei leia abi kusagilt. Parimad müügiinimesed suudavad end ise käimas hoida ja motiveerida. Kuidas end käima tõmmata ja kuidas mitte kaotada energiat? Siit saad ideid, kuidas muuta müügiedu püsivaks ja teenida püsivalt palju rohkem.

Niisiis, käesolev raamat on Sulle müügikarjääri tegemisel hea abiline. Niipea, kui Sul tekib mõni küsimus või tuleb ette takistus, on Sul võimalik lahenduse leidmiseks raamat avada ja tuletada meelde vastav tehnika või nipp, mida kohe kasutada. Puudu neist ei tule – selles raamatus on nii palju praktilisi tehnikaid, et Sul jääb nende kõigi töösse rakendamiseks aega väheks.





Продукт недоступен
  • Подзаголовок: Ligi 100 tehnikat ja kõnemudelit, mis viivad Sind suurema sissetulekuni
  • Kод продукта: 1915812
  • Штрихкод: 9789949385812
  • Дата введения статьи: 18 сент. 2015 г.
  • Aвтор: Ekke Lainsalu
  • Издательство: OÜ Müügitreeningute Keskus
  • Год: 2015
  • Язык: Эстонский
  • Формат Книги: Твердая обложка
  • Cтраницы: 272
  • Pазмеры: 330x252
  • Отредактировано: Anu Rooseniit

Последние отзывы

Средняя оценка missing (0 всего проголосовавших)
5 звезд 0
4 звезд 0
3 звезд 0
2 звезд 0
1 звезд 0
Поделитесь своими мыслями с другими клиентами
Добавить в корзину...
Adding to Wishlist...
Закрыть
Это поле обязательно для заполнения.
Please enter 2 or more characters.
Это поле обязательно для заполнения.
Please enter 2 or more characters.
First name is not valid.
This is not an email address.
Email address is required.
This email is already registered.
This is not an email address.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Это поле обязательно для заполнения.
Enter a valid password.
Пожалуйста, введите 6 или более символов.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
There is already an account with this personal/company code
Invalid Estonian personal code
Это поле обязательно для заполнения.
Birthday field is not valid.
Email, identification code or password is wrong.