Saavutatud

Saavutatud

Kuidas muuta idee ja strateegiate elluviimine kiireks, läbipaistvaks ja lihtsalt mõõdetavaks
Iga kriisi ajal on palju räägitud, et kriis on korrastumise ning jõuvahekordade ümber mängimise aeg. Küsimuste küsimus on aga alati, et kuidas see olukord enda kasuks pöörata?
Raamat „Saavutatud“ annab selged juhised, kuidas saate meeskonnaga leppida kokku, millele te keskendute ning kuidas oma edusamme ja takistusi iga nädalal üle vaatate.
See laserterav fookus on salarelv konkurentide ees - uuringud on näidanud, et mitte ühelgi teisel teguril ei ole inimese tulemustele suuremat positiivset mõju, kui selgelt määratletud eesmärkidel, mis on kirja pandud ja millest räägitakse avameelselt. See on oluline stabiilsel ajal ning see on veel olulisem kriisi ajal. Ja muidugi on see eriti oluline, kui meeskond on (osaliselt) kaugtööl.
Sellest raamatust saad ilma liigse vahuta täpsed juhtnöörid, kuidas panna oma meeskond ühte sammu astuma - kuidas panna paika ja siduda omavahel ära ettevõtte, osakonna ja indiviidi eesmärgid ning defineerida igale eesmärgile mõõdetavad tulemused.
Varasemad kriisid on näidanud, et kriisis ei ole edukad need, kes keskenduvad ainult lühiajaliselt ellujäämisele. Edukalt tulevad kriisist välja ettevõtted, kes hoiavad pilgu kaugemal ja keskenduvad sellele, milline on nende äri peale kriisi. See raamat aitab hoida fookuses pikaajalise eesmärgi ning keskenduda meeskonna tähelepanu ainult sellele, mis on oluline. Kui need kokkulepped on paigas, saate südamerahuga muud tegevused lõpetada ning olete vilkamad kriisiaega enda kasuks pöörama.
Selle metoodika juured on Intelis, kus eelmise sajandi seitsmekümnendatel aastatel tahtis legendaarne juht Andy Grove eesmärkide kaudu juhtimise hästi lihtsaks teha ning sõnastas kaks küsimust:
• Kuhu me tahame välja jõuda?
• Kuidas me aru saame, kui me kohal oleme?
See ongi kogu asja võlu - selle meetodika olemus on väga lihtne. Tõele au andes tuleb siiski öelda, et ega selle juurutamine nii lihtne ei ole. See tähendab mõtteviisi muutust ning see teadupärast pole kunagi lihtne, aga vanad mõtteviisid ei aita Sinu firmat siit kriisist võitjana välja niikuinii ning kriisi ajal saab teha muudatusi, mis varem ei tundunud võimalikud.
Tarne 1-3 tööpäeva
Kogus
29,95 €
Apollo Klubi hind: 28,45 €
Saadavus kauplustes
  • Alapealkiri: Kuidas muuta idee ja strateegiate elluviimine kiireks, läbipaistvaks ja lihtsalt mõõdetavaks
  • Tootekood: 41454273
  • Ribakood: 9789949694273
  • Lisamise aeg: 09.04.2020
  • Autor: Indrek Maripuu, Liina Maripuu
  • Kirjastus: AS Äripäev
  • Ilmumisaasta: 2020
  • Keel: Eesti
  • Raamatu formaat: Pehmekaaneline
  • Lehekülgi: 52
  • Mõõdud: 175x175
  • Toimetanud: Kadri Kustmann

Viimased kommentaarid

Keskmine hinnang puudub (kokku 0 hindajat)
5 tähte 0
4 tähte 0
3 tähte 0
2 tähte 0
1 täht 0
Jaga oma mõtteid teiste klientidega
Lisan ostukorvi...
Lisan soovikorvi...
Sulge
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
First name is not valid.
Vigane email.
E-posti aadress on nõutud.
This email is already registered.
Vigane email.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
Enter a valid password.
Palun sisesta 6 või enam tähemärki.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
Selle isiku- või registrikoodiga on konto juba loodud
Vale Eesti isikukood
See väli on kohustuslik.
Birthday field is not valid.
Email, isikukood või salasõna on vale