Eesti kool 21. sajandi algul: kool kui arengukeskkond ja õpilase toimetulek

2003. aastal alustas Tallinna Ülikool riiklikult sihtfinantseeritava teadusteema «Kool kui arengukeskkond ja õpilaste toimetulek» uurimist. Selle lähtealuseks oli seisukoht, et ei tegutseja ega keskkond ole passiivsed: inimene oma tegudega mõjutab ja muudab keskkonda, kuid ka keskkond mõjutab inimest mingis suunas. Kasvatus, laiemalt kasvava ja areneva inimlapse arengukeskkond esitab talle pidevalt väljakutseid, millele peab leidma mingi vastuse. Kasvatuse tulemus sõltub suuresti koolist, mis on nüüdisaegses ühiskonnas kasvava inimese üks olulisemaid ning mõjurikkamaid arengukeskkondi. Paraku ei ole kooli mõjud õpilaste arengule alati soodsad.
Toode pole saadaval

Viimased kommentaarid

Keskmine hinnang puudub (kokku 0 hindajat)
5 tähte 0
4 tähte 0
3 tähte 0
2 tähte 0
1 täht 0
Jaga oma mõtteid teiste klientidega
Lisan ostukorvi...
Lisan soovikorvi...
Sulge
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
See väli on kohustuslik.
Palun sisesta 2 või enam tähemäki.
First name is not valid.
Vigane email.
E-posti aadress on nõutud.
This email is already registered.
Vigane email.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
See väli on kohustuslik.
Enter a valid password.
Palun sisesta 6 või enam tähemärki.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
Selle isiku- või registrikoodiga on konto juba loodud
Vale Eesti isikukood
See väli on kohustuslik.
Birthday field is not valid.
Email, isikukood või salasõna on vale