Otse lehe sisu juurde

Muutuv turundus

Kasumi, kasvu ja uuenemise võimalusi

Kirjastus
Pegasus
Autor
Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Tõlkinud
Kaja Kährik
Toimetanud
Piret Voolaid
Interneti, globaliseerumise ja hüperkonkurentsi mõjul on turud ja äritegevus täielikult ümber kujunemas. Turundus pole aga turgudega sammu pidanud, kinnitavad Philip Kotler ning tema tema kaasautorid Dipak C. Jain ja Suvit Maesincee. Tänases maailmas on puudus klientidest, mitte toodetest ja klassikaline turundus vajab uuele reaalsusele vastamiseks uut määratlemist ja laiendamist.
"Muutuvas turunduses" kirjeldatakse samme, mille astumine on möödapääsmatu igale organisatsioonile, kes soovib muutuda, et püsida konkurentsivõimelisena klientide valitseval ja tehnoloogia suunataval turul.

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    0729152
    Kirjastus
    Ilmumisaasta
    2004
    Mõõdud
    160x240
    Leheküljed
    182
    Ribakood
    9789949409150
    Lisamise aeg
    05.03.2004
    ISBN
    9949409152
    Tõlkinud
    Toimetanud

    Kategooria Top 10