Eesti kool 21. sajandi algul: kool kui arengukeskkond ja õpilase toimetulek

0 из 5
Оценить
Товар распродан!
2003. aastal alustas Tallinna Ülikool riiklikult sihtfinantseeritava teadusteema «Kool kui arengukeskkond ja õpilaste toimetulek» uurimist. Selle lähtealuseks oli seisukoht, et ei tegutseja ega keskkond ole passiivsed: inimene oma tegudega mõjutab ja muudab keskkonda, kuid ka keskkond mõjutab inimest mingis suunas. Kasvatus, laiemalt kasvava ja areneva inimlapse arengukeskkond esitab talle pidevalt väljakutseid, millele peab leidma mingi vastuse. Kasvatuse tulemus sõltub suuresti koolist, mis on nüüdisaegses ühiskonnas kasvava inimese üks olulisemaid ning mõjurikkamaid arengukeskkondi. Paraku ei ole kooli mõjud õpilaste arengule alati soodsad.
Товар распродан!