Skip to content

Heast suurepäraseks

Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest?

Publisher
Väike Vanker
Author
Jim Collins
Translator
Küllike Lengi-Cooper, Airi Enge, Riina Vällo
Editor
Katrin Kern, Priit Sander
- Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?- Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?- Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks? Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis autori poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukaimat ettevõtet. Kõigi firmade hulgast jäid sõelale 11 ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest vähemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda taset järgemööda 15 aasta jooksul. Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valiti tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt. Raamatut soovitab koolitusfirma Vain SMD juht Peep Vain, kelle arvates toimivad raamatu ideed väga hästi ka Eesti kontekstis, ja seda nii suurtes kui väikestes organisatsioonides.

    Share

    Specification

    SKU
    0954776
    Publisher
    Published At
    2002
    Dimensions
    160x236
    Pages
    288
    EAN
    9789985934777
    Format
    Created At (custom)
    29.05.2002
    ISBN
    9985934776

    Top Products

    Samalt autorilt