Nähtamatu mõju. Käitumist määravad nähtamatud jõud

Nähtamatu mõju. Käitumist määravad nähtamatud jõud

"Jonah Berger uurib oma raamatus otsuste taga peituvaid märkamatuid mõjusid: mis suunab seda, mida me ostame, millise töö valime või mida sööme?

Enamasti arvame, et valikud ja käitumine tulenevad meie enda maitsest ja arvamusest. Kanname sellist pintsakut, sest see meeldis meile. Valisime sellise töökoha, sest see tundus huvitav. On ilmselge, et valikud tulenevad meie enda mõtetest ja arvamustest, eks ole? – Vale!

Ilma et sellest ise aru saaksime, mõjutab teiste inimeste käitumine meie tegemisi väga suuresti. Isegi võõrastel inimestel on meie hinnangutele ja arvamustele jahmatav mõju (näiteks meie suhtumine väljapakutud poliitilisse eelnõusse oleneb sellest, milline partei selle välja käis – isegi kui sisult on tegu täpselt sama asjaga).

Sotsiaalne mõju ei suuna siiski meid käituma täpselt teiste järgi. Mõnikord me järgime või jäljendame teisi, teinekord aga väldime teatud valikuid just seepärast, et teised neid eelistavad. Me ei kuula enam seda ansamblit, sest see on muutunud nii populaarseks. Me ei osta minibussi, sest ei taha olla lapsi ringi kärutava pereema moodi.

Jonah Berger mõtestab äri-, psühholoogia- ja sotsiaalvaldkonna teadustulemused lahti, keskendudes valikute taga peituvatele märkamatutele mõjudele. Mõistes, kuidas sotsiaalne mõju toimib, saame otsustada, millal sellele vastu seista ja millal seda ära kasutada.

_____________________

„Alates esimesest leheküljest muudab see raamat seda, kuidas te endasse – ja teistesse – suhtute. See raamat on silmi avav ja väga kaasahaarav.“ – Amy Cuddy, raamatu „Kohalolu“ autor

„Sügava mõistmisega eemaldab Jonah Berger võimsatelt mõjujõududelt nähtamatuks tegeva keebi ja lahendab inimkäitumise põnevad saladused.“ – Robert Cialdini, raamatute „Mõjustamise psühholoogia“ ja „Eelveenmine“ autor

„Vaimustav raamat, mis lausa pakatab ideedest ja tööriistadest.“ – Charles Duhigg, ülimenuka raamatu „Harjumuse jõud“ autor

_____________________

Jonah Berger on Pennsylvania ülikooli Whartoni kooli turunduse professor ning New York Timesi ja Wall Street Journali hiljutise menuki „Läbilöök: kuidas saavutada edu?“ autor. Berger on üle 15 aasta uurinud, millised on sotsiaalse mõju toimemehhanismid ning kuidas see teeb tooted ja ideed nakkavaks. Ta on avaldanud tipptasemel teadusajakirjades kümneid artikleid ning nõustanud mitut Fortune 500 hulka kuuluvat ettevõtet."
Shipping 1-3 workdays
Quantity
€38.50
Apollo Club price: €36.58
Saadavus kauplustes
  • Product code: 0754133
  • Barcode: 9789949624133
  • Release date: Feb 9, 2018
  • Author: Jonah Berger
  • Publishing company: Äripäev
  • Year of publication: 2018
  • Language: Estonian
  • Book format: Hardcover
  • Pages: 280
  • Size: 148x210
  • Edited by: Signe Rummo, Piret Pihlak
  • Tõlkinud: Raul Kilgas
  • Illustrated: Janek Saareoja

Last comments

Average rating missing (0 total voters)
5 stars 0
4 stars 0
3 stars 0
2 stars 0
1 star 0
Share your thoughts with other customers
Adding to Cart...
Adding to Wishlist...
Close
This is a required field.
Please enter 2 or more characters.
This is a required field.
Please enter 2 or more characters.
First name is not valid.
This is not an email address.
Email address is required.
This email is already registered.
This is not an email address.
This is a required field.
This is a required field.
This is a required field.
This is a required field.
Enter a valid password.
Please enter 6 or more characters.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
There is already an account with this personal/company code
Invalid Estonian personal code
This is a required field.
Birthday field is not valid.
Email, identification code or password is wrong.