Turunduse lõpp

Turunduse lõpp

Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
Carlos Gil  (Author)
Edited: Anneli Sihvart
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.
Also available: E-Book
Shipping 1-3 workdays
Quantity
€41.50
Apollo Club price: €39.42
Saadavus kauplustes
  • Subtitle: Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
  • Product code: 41454631
  • Barcode: 9789949694631
  • Added: Nov 6, 2020
  • Author: Carlos Gil
  • Publishing company: AS Äripäev
  • Year of publication: 2020
  • Language: Estonian
  • Book format: Hardcover
  • Pages: 232
  • Size: 210x148
  • Edited by: Anneli Sihvart
  • Tõlkinud: Kaja Riikoja

Last comments

Average rating missing (0 total voters)
5 stars 0
4 stars 0
3 stars 0
2 stars 0
1 star 0
Share your thoughts with other customers
Adding to Cart...
Adding to Wishlist...
Close
This is a required field.
Please enter 2 or more characters.
This is a required field.
Please enter 2 or more characters.
First name is not valid.
This is not an email address.
Email address is required.
This email is already registered.
This is not an email address.
This is a required field.
This is a required field.
This is a required field.
This is a required field.
Enter a valid password.
Please enter 6 or more characters.
Please enter 16 or less characters.
Passwords are not same.
Isikukood/reg nr. puudub.
Reg nr. puudub.
Firma nimi puudub.
There is already an account with this personal/company code
Invalid Estonian personal code
This is a required field.
Birthday field is not valid.
Email, identification code or password is wrong.