Women of the World

0 out of 5
Rate this
Delivery 1-3 workdays
14,20 €
Regular price: 14,95 €
Availability in stores
Neljas Marge Monko ja Lugemiku koostöös valminud trükis põhineb Monko videol “WoW” (“Women of the World”), mida esimest korda näidati tema soolonäitusel “Stones Against Diamonds, Diamonds Against Stones” (kuraator Evelien Bracke) Tallinna Linnagaleriis, 12.01.–11.02.2018.
Marge Monko uurib oma töödes iha fenomeni, reklaamitööstuses kasutatavaid koode ja strateegiaid, samuti naise kujutamist. Video lähtepunktiks oli firma De Beers 2003. aasta reklaamikampaanias kasutatud lause „Kõik maailma naised, tõstke oma parem käsi". Ettevõte, mis siiani kontrollib suurt osa toorteemantide kaevandamisest ja levitamisest, oli selle kampaania sihtrühmaks valinud naised, kes saavad endale ise teemantsõrmuse ostmist lubada.
Video koosneb Hongkongis ja Antwerpenis filmitud materjalidest, 3D animatsioonidest, trükireklaamidest ja muust leidmaterjalist. Kaadritagune tekst keskendub De Beersi turundusstrateegiatele läbi erinevate aastakümnete, sealhulgas kuulsale sõnumile “A Diamond is Forever” ja müüdile, mille kohaselt teemantid on armastuse ja pühendumise sümbolid.
Delivery 1-3 workdays
14,20 €
Regular price: 14,95 €
Availability in stores